همکاری در فروش لباس فقط به صورت عمده

همکاری در فروش لباس فقط به صورت عمده

در سیستم کسب درآمد ساتیکا هر کس می تواند به فروش کالاها، به ازای خرید به صورت عمده در سراسر ایران، پورسانت دریافت کنید.

از این پس در تولیدی لباس زنانه ساتیکا شما میتوانید به راحتی در هر کجای ایران در منزل خودتان کسب در آمد کنید. در سیستم همکاری فروش لباس ساتیکا می آموزید بدون داشتن سرمایه و  بدون رفتن به پست و حتی  بدون بسته بندی محصولات به راحتی آب خوردن کسب در آمد کنید.

توجه کنید سیستم همکاری در فروش پوشاک زنانه تولیدی ساتیکا فقط به صورت عمده میباشد و به هیچ عنوان فروش به صورت تک ندارد 

برای شروع و همکاری در ساتیکا ابتدا شما به راحتی می توانید با ایجاد صفحه های مجازی مانند کانال های تلگرامی، اینستاگرامی و با استفاده از عکس صفحه محصولات ما در کانال تلگرامی و یا روبیکا ما ، تمامی عکس کالا ها را داخل فضای مجازی (پیج شما) قرار بدید که پس از مشاهده کردن محصولات شما توسط مشتری هایتان ، می توانید از آنها مبلغ سفارش را دریافت کنید و پس از آن به ادمین کانال مراجعه کنید و مبلغ کالا را بصورت عمده پرداخت کنید که اینکار ها فقط با داشتن عکس محصولات میسر می باشد و شما به هیچ عنوان نیاز به سرمایه ای برای خرید محصولات ندارید و در همان لحظه سود خودتان را برداشت می کنید و سپس برای ما پرداخت می کنید.

ساتیکا به نام شما محصولاتی که ثبت کردید رو ارسال میکنیم بدون اینکه مشتری شما متوجه بشه که شما واسطه بودید و در اینده بتونه مجدد از خودتون خرید کنند. مجموعه تولیدی ساتیکا  طی 24 ساعت سفارشات شما عزیزان رو بسته بندی و ارسال میکند و برای شما از طریق ایدی شما در تلگرام و یا روبیکا کد پیگیری مرسوله ارسال میشه و شما میتوانید در اختیار مشتریان خودتون قرار بدید.

برای آشنایی کامل از روش همکاری با مجموعه ساتیکا و میزان در امد عضو یکی از کانال های ما در روبیکا و یا تلگرام شوید و به ادمین کانال پیام دهید ..

 کانال ما در روبیکا تولیدی پوشاک زنانه 

 کانال ما در تلگرام تولیدی پوشاک زنانه 

همکاری در فروش عمده پوشاک با بزرگترین تولیدی لباس زنانه در ایران 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با تولیدی پوشاک زنانه