تولیدی پوشاک زنانه ویژه پاییز

تولیدی پوشاک زنانه ویژه پاییز

در فصل پاییز باید لباس های مخصوص خودش را به تن کنید. این لباس ها غالبا نه خیلی گرم هستند و نه اینکه باعث می شوند شما از سرما به لرزه افتید. این در حالی است که بسیاری دوست ندارند ظاهر کلی لباس هایشان بهم بریزد و می خواهند همیشه ظاعر مناسبی داشته باشند.

ژاکت و کت
پاییز فصل لایه‌لایه لباس پوشیدن است؛ یعنی به جای پوشیدن یک لباس گرم و سنگین، بهتر است چند لباس نازک را روی هم بپوشید تا در صورت گرم و سرد شدن دمای هوا یا در مکان‌های متفاوتی که در آنها قرار می‌گیرید، بتوانید به راحتی پوشش خود را تغییر دهید. یکی از این پوشش‌های ضروری «ژاکت» است. پوشیدن یک بلوز کاملا اندازه بدن با یک ژاکت تک‌دکمه‌ای، جلیقه یا کت جین برای این فصل بسیار مناسب است.

پلیور
پلیورهایی که از الیاف طبیعی تهیه شده‌اند، بهترین انتخاب برای این فصل هستند. پشم، کشمیر و کتان از الیافی هستند که جابجایی هوا در آنها خوب انجام می‌شود و برای لایه‌لایه پوشیدن لباس مناسب‌اند. از طرفی احتمال اینکه حساسیت پوستی ایجاد کنند نیز کم است و دوام زیادی دارند.

سایت تولیدی پوشاک نازلترین قیمتها را ازما بخواهید با بیش از 16 سال سابقه تولیدی پوشاک زنانه ارزان آماده ارائه خدمات به شما همکاران عزیز برای پخش عمده لباس زنانه می باشد.

قیمت ها و مدل های بهاره ما را ببینید و بعد خودتان با قیمت های پوشاک بازار مقایسه و قضاوت کنید تضمین کمترین قیمت در ایران را تجربه خواهید کرد..

برای دیدن آسان نمونه کارهای جدید در واتساپ به شماره 09124166480 با مدیریت شهاب جواد پور مقتدر پیام دهید ارسال شد ..

تحویل پوشاک در سراسر ایران 24 ساعته بوده و ارسال به کلیه شهرستانها نهایتا طی 48 ساعت ارسال میگردد

و جهت هماهنگی بیشتر با مدیریت مجموعه شهاب چواد پور مقتدر و تماس بگیرید

شلوار

شلوارهای مخمل کبریتی که رنگ‌های متنوعی دارند و می‌توانند با بلوزهای زیادی هماهنگ شوند و شلوارهای جین با رنگ‌های تیره و متمایل به آبی نفتی، مناسب و مد این فصل هستند.

جوراب

در این فصل برای خریدن جوراب نیز باید دقت زیادی داشته باشید. انتخاب یک جوراب محکم و ضخیم می تواند هم پای شما را گرم نگه دارد و هم اینکه در صورتی که اتفاقی داخل یک چاله آب افتاید از پای شما محافظت خواهد کرد.

انواع پوشاک بیش ازهزار مدل همیشه موجود میباشد

برای دیدن آسان نمونه کارهای جدیدتر در واتساپ به شماره 09124166480 با مدیریت شهاب جواد پور مقتدر پیام دهید ارسال شد ..

پخش و قیمت پوشاک زنانه ویژه فصل پاییزی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با تولیدی پوشاک زنانه